Contact Info / Websites

All 12 audio Reviews


6.06 AM 6.06 AM

Rated 4 / 5 stars

Pretty :]

beats the hell outa the loop i just posted >.< and funny you named it what time you posted it on :P if i am correeeect

sounds like it'd be in flyff or somethin



Detailed Existence Detailed Existence

Rated 4.5 / 5 stars

no words for this 1?! i'll have to fill in....

a bright light....
dogs barking?
he started walking
a beautiful breeze
laughter
his pace fastened
even more so
he was running
what beautiful wind!
what a beautiful view!
so lively!
every aspect is beautiful!
....detailed existence....

i love the park..... :D


Lapse responds:

: )


Dead Vlei Dead Vlei

Rated 4 / 5 stars

awesome

i havn't commented on any of ur stuff for awhile :O i love all your settings in your comments, really gets my imagination set :] i always imagine something to music



{dj-N} Gabber Time {dj-N} Gabber Time

Rated 5 / 5 stars

about time

we need more users making some hardstyle!! you did F'n great with your hardstyle, some ppl that go for it just don't do it right, u pretty much got it down though :]



When We Finally Dream When We Finally Dream

Rated 3 / 5 stars

lol not your usual stuff eh?

lol this songs makes you sound newb xP i'd like it if i was in a whoaaaa mood and just felt like stumbling around to something xD


Lapse responds:

haha, yeah, i was messing around with 8 bit sounds. Its harder than i thought! or maybe i didnt have the right sounds. Like i said, just messing around, but i sort of liked it, and it had a fun response when played live. I've been meaning to revamp it! remix it and whatnot - sometime!

I'll probably end up taking this off soon? : \


When Did I Lose My Hands? When Did I Lose My Hands?

Rated 5 / 5 stars

i'm so jealouuuussss

i suck with recording on FL i don't get it at all >.< i wanna make muuuuusic, lol and you make this cool ass shiz in an hour and a half?!?! grrrrrrr, ima take some of your talent *snatches* =D i am now part god.


People find this review helpful!
Lapse responds:

Ah-heh heh. It may have taken like 2 hours? I dont quite remember. Bah-hah. Either or, i didnt work that hard on it XD I had planned to, but..i just havent gotten around to it? Some of the drum loops and sounds i already had made and such, or just random shit i have laying around waiting to be used on this or that.

but! I am far from a god! Maaaaaybe..like..demi-god. Bah-haha! No way. Still have loads of progress to make. I started knowing nothing!


No Love For Spartacus No Love For Spartacus

Rated 5 / 5 stars

once again...

i love your poems, and are you signed or anything? your stuff just sounds so professionally done, i know you must take a lot of time and effort in to making these great songs. just plain beautiful poems and music.


People find this review helpful!
Lapse responds:

Thanks again Jacob!
No, unfortunately, i am not signed. I've been working on getting there though. Signed or not I'm still trying to make a name for myself. Heh, oh man, you dont know the half of it. I work hours, days, weeks on some of these tunes. My most recent song was about a month of off and on work. So to have people really appreciate it means a lot. Thank you sincerely for taking the time to listen to what i put up; reading what i write out.


Phillip J. Fry Phillip J. Fry

Rated 5 / 5 stars

omg...

don't you dare change that intro, it's so good and i have no idea why, but i looooove it, you should remix this song, make it a lil slower just a version that kinda flows with that intro tune, kind of an ambient version of it :3, you should totally think about doing that i would love you if you did. but this DnB 1 is really good tooooooo


People find this review helpful!

My Breath Upon Your Hand My Breath Upon Your Hand

Rated 5 / 5 stars

omg...

all your songs are so good, and i love all the lyrics you post with your comments, they make my hair tingle as i read them ^^ they're so good. keep up all this good work.


People find this review helpful!
Lapse responds:

Hey jacob,

Thanks for the awesome words. I'm really glad you enjoy the whole 'package' haha. I thinkYour the first to actually mention the descriptions. Its my idea. Whenever i finally getting around to make a cd. I stories or short poems to accompany the songs along with a photograph to pertain to the music. A worthwhile cd insert! Something to lay back on your bed, put on headphones and read as you listen. To hopefully take you somewhere else.

Keep listening. Thanks for the awesome vote! : D


{dj-N} Orchestral Angels 2 {dj-N} Orchestral Angels 2

Rated 4.5 / 5 stars

lol, nice!

Does it say make lots of war, about 40 seconds in? i can't quite catch it